Vad händer när ett av Sveriges mest progressiva modevarumärken kombinerar sin tävlingsanda med en innovativ hälsoapp? Resultatet är en global rörelse där hälsa, gemenskap och varumärkesbyggande möts på ett unikt sätt. Genom ett samarbete med...
I dagens affärslandskap har HR gått från att vara en renodlad stödfunktion till att bli en strategisk partner med direkt påverkan på affärsresultat. Enligt Gartner’s Future of Work Trends från 2024 förväntas HR-ledare skapa starka kopplingar...
Med erfarenhet i olika branscher och roller så vill Lovisa Lönnqvist, entreprenör och ägare till kommunikations- & varumärkesbyrån SPARK & GROW lyfta fram att det är dags att se hur vi kan göra nytt kring Employer...
Alla strävar efter att sticka ut, det är inte längre tillräckligt att bara ha en stark extern varumärkesidentitet. Den verkliga hemligheten till framgång...
I dagens hyperkonkurrensdrivna marknad är det inte bara produkterna eller tjänsterna som avgör ett företags framgång. Varumärket och medarbetarkulturen...
I en galet snabb företagsvärld, där gamla regler inte längre gäller och traditionella jobbroller är som bortblåsta, står ledarna inför en episk utmaning...